Положення та умови

1.1 Реєструючись на сайті 777 Оригінал, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з цими Правилами та зобов'язуєтесь їх виконувати.

1.2 Адміністрація Казино 777 Оригінал має право вносити зміни до Правил без попереднього повідомлення Користувачів. До Ваших обов'язків входить періодична перевірка правил та умов. Якщо Ви не згодні зі змінами, можете припинити використання сайту та/або закрити обліковий запис. Подальше використання будь-якої частини сайту після публікації нових умов автоматично розглядатиметься як згода та прийняття переглянутих умов Правил, включаючи будь-які доповнення, видалення, заміни та інші зміни, що стосуються використання послуг Казино.

1.3 Реєструючись на сайті, Ви підтверджуєте, що досягли повноліття відповідно до законів Вашої країни та даєте особисту згоду на азартну гру.

1.4 Ви зобов'язуєтеся вказувати в особистому профілі достовірні дані. Казино має право запросити документальне підтвердження особи за необхідності.

1.5 Приймаючи правила, Ви усвідомлюєте, що Казино може періодично проводити перевірки для підтвердження особи, контактної та платіжної інформації.

1.6 Під час проведення перевірки може бути обмежена можливість виведення коштів з облікового запису.

1.7 Якщо будь-яка, надана Вами інформація є помилковою, неточною або вводить в оману (анонімайзери email, некоректний номер телефону), то вважається, що умови Правил порушені та Казино має право закрити акаунт негайно та/або відмовити у використанні послуг Веб-сайту на додаток до будь-яких інших дій на власний розсуд.

1.8 Реєстрація на сайті передбачає, що користувачі за замовчуванням не заперечують проти отримання смс та email-повідомлень про оновлення сайту, бонуси, активності, промо-акції та персональні пропозиції. У свою чергу, відмовитися від розсилки можна самостійно через налаштування профілю гравця або звернувшись до Служби підтримки.

2. Реєстрація

2.1 Мінімально необхідними даними, які потрібно вказати при реєстрації облікового запису, є: номер мобільного телефону або email та валюта облікового запису. Для використання всього спектра послуг, які надає Казино, необхідно заповнити всі поля у вкладці "Мої дані".

2.2 Для підтвердження справжності інформації, зазначеної у профілі, Казино має право запросити документи, що підтверджують особу, а також застосувати додаткові вимоги. Якщо з будь-яких причин Ви не можете надати документи, що підтверджують особу, Казино залишає за собою право призупинити дію облікового запису доти, доки отримає документи, або остаточно закрити обліковий запис, якщо документи так і не були надані.

2.3 Після реєстрації облікового запису не можна змінити валюту облікового запису, ім'я, прізвище, псевдонім, дату народження, контакти та часовий пояс.

2.4 Користувач зобов'язується використовувати свій обліковий запис особисто і не має права передавати доступ до свого облікового запису третім особам.

2.5 Казино вважає, що всі дії та транзакції, що відбуваються в обліковому записі, усвідомлено вчиняє власник облікового запису.

2.6 Ви повинні використовувати свій обліковий запис особисто і не передавати доступ до свого облікового запису третім особам. Також необхідно зберігати свої реєстраційні дані в місці, недоступному для третіх осіб. Якщо ви втратили пароль для доступу до облікового запису, Ви можете скористатися сервісом відновлення пароля.

2.7 Ви зобов'язані повідомити адміністрацію казино про неправомірне використання свого облікового запису третіми особами у найкоротші терміни будь-яким доступним способом. Після Вашого повідомлення про неправомірне використання облікового запису - Казино блокує обліковий запис. За дії, вчинені третіми особами, до моменту блокування облікового запису Казино відповідальності не несе.

2.8 Ви можете мати в казино лише один ігровий обліковий запис. Створення кількох акаунтів на людину, на сім'ю, на будинок, на IP-адресу, на комп'ютер або мобільний пристрій, на рахунок у платіжній системі або банківську картку категорично заборонено.

2.9 При викритті Користувача у порушенні п. 2.8 цих Правил казино автоматично та безповоротно блокує на обліках Користувача бонусні пропозиції або блокує обліковий запис користувача без можливості відновлення, а також, на свій розсуд, має право закрити обліковий запис Користувача негайно та/або використання послуг Веб-сайту. А також у разі виявлення порушення п.п. 2.8, казино 777. Оригінал залишає за собою право анулювати виграш.

3. Депозити та виведення коштів

3.1 Мінімальна та максимальна сума депозиту обмежується мінімальною та максимально допустимою сумою відповідно до обраного методу оплати. Докладно ці суми наведено на сторінці "Методи оплати".

3.2 При внесенні депозиту необхідно точно дотримуватися вказівок, що є в інструкціях та на сторінці "Каса". Ігнорування явних заборон та обмежень, зазначених у цьому розділі, знімає з казино відповідальність за неперелічені кошти.

3.3 При внесенні депозиту на сторінці "Каса" потрібно вказати суму платежу, спосіб оплати та, за бажання/доступності, вибрати один із запропонованих бонусів. Після здійснення успішної оплати суму депозиту буде зараховано на основний баланс (сума бонусу - на бонусний баланс), на вкладці "Історія транзакцій" буде відображено інформацію про депозит.

3.4 При внесенні депозиту до моменту повідомлення про успішну оплату не потрібно натискати на кнопки управління браузера, а саме "Оновити" та "Назад". Це може спричинити збій у проведенні транзакції.

3.5 Ви можете вносити гроші тільки зі свого рахунку в ЕПС, банківську картку або телефон. У разі виявлення фактів порушення цієї умови всі виграші будуть анульовані, а сума останнього (виграшного) депозиту буде повернена на картку/гаманець, з якого було внесено депозит. При цьому може бути остаточно та безповоротно заблокований аккаунт-порушник. Заборонено внесення депозиту третіми особами: друзями, родичами чи партнерами. Виведення коштів можливе лише на банківські картки, гаманці тощо, з яких було внесено депозит та відкриті на ім'я власника акаунта.

3.6 Усі вхідні та вихідні платежі Казино проводяться через програмне забезпечення та рахунки фінансових партнерів, у зв'язку з цим казино не може гарантувати беззбійного та своєчасного проведення платежів.

3.7 При виявленні доведених збоїв у роботі програмного забезпечення казино та його партнерів адміністрація має право списати некоректно нараховані кошти, а також зобов'язується відшкодувати всі суми, некоректно списані або не зараховані на рахунки користувачів протягом 7 робочих днів з моменту такого збою.

3.8 Виведення коштів здійснюється лише з основного балансу облікового запису. Подати заявку на виведення коштів Ви можете на сторінці "Каса" на вкладці "Вивести".

3.9 Після подання заявки на виведення кошти списуються з основного балансу щодо транзакції виведення. Ви можете самостійно перевірити статус заявки на висновок та, при необхідності, скасувати її. Після скасування заявки на виведення кошти будуть автоматично нараховані на основний баланс. Будь ласка, ознайомтеся з Правилами Бонусної політики, якщо заявка на виведення коштів подається за наявності активного бонусу на обліковому записі.

3.10 Якщо Ви виявили у своїй заявці на виведення невірні реквізити, необхідно скасувати заявку, якщо вона ще не оброблена. Ви усвідомлюєте, що після обробки заявки на виведення кошти будуть надіслані на реквізити, зазначені у заявці. Казино не повинно перевіряти доступність карт, гаманців в ЕПС та номерів телефонів, на які Ви робите виведення коштів, але у разі неправильно зазначених реквізитів постарається допомогти у поверненні коштів, якщо це буде можливо.